Andra dagen i April



(Gammal bild )
Idag är en halvdan dag , mår piss, kommer ingen vart på matten och stressar upp mig själv inför morgondagen då de är så sjukt mycket som händer , kungen kommer och delar ut pris och han bad om att få komma hit , vilket är sjukt coolt och kul men det känns som att jag inte har kläder som passar detta "evenemang" , men tar det jag har helt enkelt . Dresscoden är "kavaj" och jag har liksom inga sådana kläder.

Men förutom den stressen så är de kul och bra ..  

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv;
Oj, men det förstås! Kan tänka mig att det inte får vara hur som helst när kungen faktiskt besöker en skola. Hur var det besöket då?

Neeej precis! Jag kommer bli så oerhört ledsen när PLL "äntligen" närmar sig slutet, jag vill bara att allt löser sig...

Håller verkligen med. Jodå, det funkar väl! Hur mår du själv idag? ^^

2014-04-04 @ 00:26:14
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0