Mycket har hänt..

Hej ! 
Det är ett tag sen jag bloggade över en månad för att vara exakt men de spelar ingen roll.
På denna månad har jag hunnit fått mitt efterlängtade sommarlov.  Varit på Eric Saade i Söderhamn.
Firat midsommar och även fått en liten bränna. I söndags letade sig värmen hit till min lilla stad och den verkar stanna vilket är helt underbart för sommaren är ÄNTLIGEN här. Min storebror har fyllt år så det blir att fira honom senare när han är hemma på semester. 
Lämnade in bilen idag på lagning. 
Finns en massa grejor som har hänt men jag ska inte babbla upp allt. 
Hoppas värmen hittar till där ni bor om den inte redan har gjort det. 
Hörs senare :)

En bild ifrån Eric Saades konsert 12/6-15 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0